پرواز هلی کوپتر با قدرت ذهن + عکس
مجله اینترنتی کیتی(نبینی ضرر کردی)
درباره وبلاگ


به وبلاگ مجله اینترنتی کیتی خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:, :: 21:47 :: نويسنده : مصطفی رحمانی
یک شرکت آمریکایی اقدام به ساخت پروژه کنترل از راه دور هلیکوپتر برای کاربردهای آموزشی کرده که کنترل آن با قدرت ذهن صورت می گیرد.
 این دستگاه که نمونه اولیه آن تولید شده و مورد آزمایش قرار پازل باکس اوربیت نام دارد که از یک هدست تشکیل شده که می تواند تفسیر امواج مغزی را مورد نظارت قرار دهد.
پازل باکس طی دو سال گذشته برای کلاسهای درسی و تلویزیون اقدام به هلی کوپترهایی کرده که با قدرت ذهن کنترل می شود و اکنون به یک سایت اینترنتی روی آورده تا فروش محصول ۲۹۹ دلاری خود را آغاز کند.
بنیانگذاران این شرکت اظهار می دارند که ما درحال فروش و ساخت این اسباب بازی جدید متفاوت هستیم. ما به زودی کار روی هلی کوپترهایی که با ذهن کنترل می شوند را به پایان می رسانیم و انتشار راهنما و نرم افزار آنها را برای جدا کردن قطعات و سرهم کردن دوباره به دلخواه را آغاز خواهیم کرد.

این شرکت افزوده است که قصد دارد درسهایی برای چگونگی کنترل این دستگاه با ذهن منتشر کند و چگونگی تأثیرسیگنالهای مادون قرمز بر هلیکوپتر را تبیین کند. در حال حاضر آنها فرضیه ای را آزمایش می کنند که این نوع همکاری بتواند از نظر تجاری موفق باشد تا علم و آموزش در کنار هم قرار گرفته و نتیجه بخش باشند.

این هلیکوپتر اگر هنگام پرواز به اشیا و حتی دیوار برخورد کند مقاومت خواهند کرد و دچار سقوط نمی شود

پازل باکس اربیت دارای یک طرح کروی است که تیغه های هلیکوپتر را از برخوردهای غیرعمدی با اشیائی چون دیوار و سقوط محافظت می کند.
به رغم این که در گذشته هلیکوپترهای کنترل از راه دور به شکننده بودن شهرت دارد، این نمونه های اولیه از قابلیت ارتجاع برخوردار است و کیفیت ساخت آن به گونه ای است که دچار شکستگی نمی شود.

نمونه های اولیه از این هلیکوپترها با شارژر هرمی و برجهای کنترل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1