همسرم خیانت کرد او را زدم + عکس
مجله اینترنتی کیتی(نبینی ضرر کردی)
درباره وبلاگ


به وبلاگ مجله اینترنتی کیتی خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:, :: 19:25 :: نويسنده : مصطفی رحمانی

2d91b0bcd5c71ea56cf4d431da970c71 همسرم خيانت كرد، او را زدم + عکس

به گزارش خبرنگار ما، چندی پیش رسانه‌های آلمان اعلام کردند یک زن ایرانی به نام بنفشه-۳۶ساله در آپارتمانش در محله شونه برگ برلین از سوی دوست سابقش که امید نام دارد، زخمی شده است.
پلیس برلین نیز نوزدهم آبان اعلام کرد: کمیسیون ویژه ۲ پلیس جنایی رسیدگی به جرائم قتل و دادستانی برلین امیدوار است تا از طریق انتشار عکس مظنون به نام امید با تابعیت هلندی و اصلیت ایرانی – عراقی اطلاعاتی درباره محل اقامت او کسب کند. در این اطلاعیه آمده بود که متهم از طریق اینترنت با زنان ایرانی تبار تماس برقرار می‌کند و به احتمال قوی در‌صدد برقراری تماس مجدد با زنان دیگر است. همزمان با انتشار این خبر، اطلاعاتی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت که نشان از ورود متهم به کشور از طریق مرز ترکیه داشت که بلافاصله تیم ویژه‌ای جهت دستگیری متهم تشکیل شد.
بدین ترتیب اطلاعاتی از طریق پلیس بین‌الملل در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. کارآگاهان دریافتند که متهم بلافاصله پس از ارتکاب جرم، آلمان را به مقصد ترکیه ترک کرده و از آنجا هم از طریق مرز زمینی وارد ایران و از ارومیه راهی تهران شده است که کارآگاهان در مسیر حرکت متهم به سمت تهران موفق شدند او را ساعت ۱۶ بیست و ششم آبان دستگیر کنند. متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی، ضمن اعتراف به ارتکاب جرم به کارآگاهان گفت: اخباری که در روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها منتشر شده، دروغ است و بنفشه همسرم است. متهم انگیزه خود را در ارتکاب این جرم خیانت همسرش به وی عنوان کرد.
سرهنگ محمدیان رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهم در حال حاضر برای تحقیقات تکمیلی و بررسی صحت اظهاراتش در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 373
بازدید کل : 83061
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1