نوجوانی به جرم داستان نویسی دستگیر شد
مجله اینترنتی کیتی(نبینی ضرر کردی)
درباره وبلاگ


به وبلاگ مجله اینترنتی کیتی خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:, :: 19:30 :: نويسنده : مصطفی رحمانی

e04ca16722e3086c83263dbf239b7887 نوجواني به جرم داستان نویسی دستگير شد

رییس پلیس فضا و تبادل اطلاعات استان اصفهان از بازداشت یک نوجوان ۱۲ ساله به اتهام راه اندازی سایتی در حوزه جرایم اینترنتی خبر داد و گفت: این نوجوان علت اصلی این کار را تأثیر تماشای برنامه های ماهواره روی خود عنوان کرد.

 

سرهنگ ستار خسروی در تشریح این خبر گفت: کارشناسان در حوزه جرایم اینترنتی، سایتی که اقدام به درج داستان های غیراخلاقی می کرد را شناسایی و پس از مسدودکردن این سایت، دستگیری گرداننده آن را در دستور کار ویژه خود قرار دادند.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و بررسی ها در فضای مجازی و جمع آوری اسناد و مدارک الکترونیکی مستند، مشخص شد گرداننده اصلی این سایت نوجوانی ۱۲ ساله به نام آرش ع است.

رییس پلیس فتای استان اصفهان گفت: این نوجوان در تحقیقات انگیزه خود را کنجکاوی و جذابیت عنوان کرد و بیان داشت که یکی از عوامل اصلی که او را به این سمت سوق داده تأثیر تماشای برنامه های ماهواره است.

خسروی با بیان اینکه این نوجوان مجرم همراه با مدارک و مستندات قانونی به دادسرا تحویل داده شد، به خانواده ها هشدار داد: فضای مجازی در عین حال که می تواند مفید و سازنده باشد خطرات و آسیب های جبران ناپذیری را برای کاربران به خصوص جوانان و نوجوانان به همراه دارد که والدین باید هوشیار بوده و با افزایش سواد دیجیتالی خود، نظارت بیشتری بر فعالیت های فرزندان در فضاهای مجازی داشته باشند و آنان را در ورود به فضاهای سایبری همراهی کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1