قاتل 20 نفر در سینمای آمریکا خودکشی کرد + عکس
مجله اینترنتی کیتی(نبینی ضرر کردی)
درباره وبلاگ


به وبلاگ مجله اینترنتی کیتی خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

رها فان | قاتل 20 نفر در سینمای آمریکا خودکشی کرد+عکس

به گزارش رها فان، جیمز هولمز همان قاتلی است که در روز ۲۰ ژوئیه در حالی که چند اسلحه حمل می ‌کرد و ماسک گاز به صورت داشت، پس از انداختن یک نارنجک دودی درون سینما با شلیک کردن بیش از ۲۰ نفر را از پای درآورد.

 

او موهایش را به رنگ قرمز درآورده بود و هنگام حمله خودش را «ژوکر» – یکی از شخصیت‌های فیلم بتمن- خوانده بود. او سپس بدون مقاومت خودش را تسلیم پلیس کرد.

اما جیمز هولمز یک جانی سابقه دار نبود. او جوان باهوشی با تحصیلات دانشگاهی، در حال گذراندن دوره دکترای علوم اعصاب در دانشگاه کلرادو بود. هولمز دانش‌آموز مستعدی بود که در ۱۸ سالگی به دانشگاه کالیفرنیا در ریورساید رفته بود و با بالاترین نمره در رشته علوم اعصاب فارغ‌التحصیل شده بود و به گفته مقامات این دانشگاه یکی از نخبه‌ترین دانشجویان بود.
بعد او به عنوان دانشجوی دوره دکترای علوم اعصاب در دانشگاه کلرادو پذیرفته شده بود و برای تحصیل در این دوره بورسیه فدرال از موسسه‌های ملی بهداشت آمریکا دریافت کرده بود. او سالانه هزار۲۶ دلار بر اساس این بورسیه دریافت می‌کرد.

اما قاتل معروف کلرادو که پس از قتل عام هولناک در سینمای این شهر، ماه‌ هاست در انتظار حکم خود در زندان به سر می‌برد، در پی یک خودکشی ناموفق راهی بیمارستان شد.

جیمز هولمز چند روز قبل در سلول انفرادی خود با کوبیدن پی در پی سرش به دیوار در وضعیتی نیمه هوش به بیمارستان انتقال یافت. البته جراحات او چندان جدی نبود و پس از یک روز مراقبت، هوشیاری او بازگشت و از مرگ گریخت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1